eBOK
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, z myślą o Waszej wygodzie i aby usprawnić kontakt ze Spółdzielnią, uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Od teraz 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, każdy z Państwa może cieszyć się bezpłatnym dostępem do takich informacji jak:
- saldo rozliczeń łączne dla wszystkich posiadanych lokali w zasobach Spółdzielni, jak również dla każdego lokalu oddzielnie,
- składniki miesięcznego wymiaru opłat wraz z obowiązującymi stawkami, naliczenia miesięcznych opłat za lokale, rozliczenia mediów (gaz, zimna i ciepła woda, centralne ogrzewanie)
- historia dokonanych na konto Spółdzielni opłat,
stany wodomierzy (liczników) zimnej i ciepłej wody na dzień odczytu (ostatni dzień kwartału) oraz zużycie wody za okresy kwartalne.
Dodatkowo będzięcie Państwo mogli:
- pobrać aktualne druki,
- zarejestrować pismo,
- zgłosić usterkę.
Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) w Spółdzielni Mieszkaniowej „CENTRUM” (100,78 KB)
Wniosek o wydanie loginu i hasła do systemu eBOK (163,93 KB)