Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wielu mieszkańców wdrożyliśmy usługę elektronicznej obsługi klienta, eBOK.
eBOK dostępny jest pod adresem http://smcentrum.pl/ebok. Link przekierowujący do serwisu znajduje się w prawym górnym rogu naszej strony internetowej.
Aplikacja eBOK jest łatwa w obsłudze, intuicyjna i w przejrzysty sposób prezentuje aktualne saldo - dokonane wpłaty, należności. Dzięki niej można sprawdzić ostatni odczyt liczników, lub zmienić dane kontaktowe, dodać/zmienić adres e-mail lub numer telefonu. Przydatną opcją jest możliwość wysłania wiadomości, dokonania zgłoszenia np. uwagi lub reklamacji.
Aby móc skorzystać z serwisu niezbędne jest otrzymanie loginu i hasła. Można to zrobić wypełniając wniosek dostępny w zakładce “DRUKI I FORMULARZE”.
Serwis E-BOK wystartuje 1 marca.